søndag 25. oktober 2009

Miraklenes tid er ikke forbi!

25.oktober-tiden går!
Har vært stille fra meg en stund, har så vidt hatt hodet over vann en stund nå, også har jeg vært så utrolig sliten i hodet og kroppen. Det er visst bare viljen som driver meg akkurat nå, men det er ikke bare dumt det heller da! Har begynt med B-12 sprøyter, og satser på at jeg blir omgjort til en duracell-kanin om få strakser.. Da skal det skje ting!

I anledning bursdag valgte jeg og min kjære å reise bort i helga.. Nærmere bestemt til Englegaard i Tvedestrand. Et helt fantastisk sted og akkurat slikt sted jeg drømmer om å starte. Ikke nødvendigvis hotell, men spisested. Det var en fantastisk atmosfære der, mennesker, nydelig mat og fantastiske farger.. Rett og slett en himmelsk drøm! Jeg ble veldig bergtatt og skapertrangen i meg satte inn for fullt.



Her er englegaard, med sjefsengelen i spissen.
Vi spiste noe av den beste maten vi noen gang har smakt, drakk nydelig vin, spiste mirakel-kake og drakk te i senga, leste haugevis med blader og var på lange kafe-turer.. Og på søndags-morgen lå den en liten pakke til meg på puta.. Verdens beste mann hadde kjøpt en nydelig diamant-ring til meg! Jeg er så heldig!!
Dette har vært en drømmehelg, og gud hvor viktig det er å gjøre slike ting innimellom. Det blir alt for sjeldent, men jeg setter virkelig pris på det når det først skjer!

Dagens takknemlighet:
For at jeg er så utrolig heldig å ha en flott mann som vil at jeg skal ha det bra, som hører på mine ønsker og som vet hva jeg trenger, når jeg trenger det mest.

Nuss Lotte

Ingen kommentarer: