mandag 3. august 2009

:mamma:

Hun sitter der oppe, et sted, og kikker ned på meg når jeg tenner et lys på bursdagen hennes..-Hurra min elskede engel der oppe i skyene, hurra for dine 60 år.

Jeg var borte på bursdagen hennes 14. juli, den vakre sommerdagen som hun hadde blitt 60 år. En stor dag!
14. juli pleide vi alltid å feire henne.
Om morgenen ville jeg ringt og sunget: hurra for deg som fyller... og vi ville pratet masse og hatt det koselig.

Det er når solen varmer kalde kropper og at jordbærene smaker fortreffelig at hennes dag kommer, og jeg vet at denne dagen hadde vært fylt av glede.

Jeg vet at vi hadde blitt bedt på kaffe og deilig kake, at hun hadde klemt oss godt og at hun hadde blitt rørt over albumet jeg hadde laget til henne.

jeg vet hun hadde funnet frem noe godt til barnebarna, diamantene i livet hennes..

hun hadde vært så stolt av Jonathan som har lest ut sin femte Harry Potter bok og jeg vet hun hadde oppmuntret han til å finne glede i flere bøker.

Hun vil aldri se meg gifte meg eller få flere barn og hun vil aldri oppleve storbyferien jeg hadde planlagt for oss.
jeg skulle gitt alt for å se henne igjen, om bare for ett minutt.. - da skulle jeg sagt alt jeg aldri fikk sagt.

hun var et fantastisk menneske og den beste mamman jeg kunne hatt..

Tiden går og vi må leve med at du ikke finnes blant oss lengre. Uansett er savnet stort.
du fylte hjertet mitt og du gledet oss så mye!

takk kjære mamma. jeg håper du hadde en nydelig dag oppe på en sky med blomsterkrans rundt hodet, og at du holdt Dennis i armene og koste deg med mor og far.. hils de så mye!

si til dine kjære at du elsker dem.

Ingen kommentarer: