fredag 7. august 2009

I dag har jeg hatt besøk av verdens koseligste venninne, Tone Mette. Vi har kost oss med salat, matmuffins, te og biscotti.. Verdens beste tid er når jeg tilbringer den med noen som gir meg noe, sånn som henne. Jeg er så takknemlig for at det finnes så herlige engler i livet mitt, som fyller meg med glede. Takk!

Det er strålende vær i dag og Jonathan og Jesper (kompisen) har vært ute på farta i hele dag. Nesten ikke sett snurten av de.. De koser seg med late dager!
Jeg derimot nyter dagene og leser kokebøker.. Nigella er en favoritt og jeg elsker alt hun lager. Jeg lagde sitronbakt gourmetkylling her om dagen fra boka hennes, gjett om den var god a! Nydelig.... Så enkelt og så godt.

I helgen er det meldt regn, så da blir det nok litt baking og kosing på kjøkkenet. Tenkte at vi på lørdagskveld skulle smelte sjokolade og dyppe biter av frukt og marsmallows (deilig for både små og store) i sjokoladen. Det er rett og slett digg! (og søtt..) (sukker er bra!)

Noen herlige ordtak:

"Hvor mange vakre tanker kan det ikke komme av et måltid."
Etienne Rey

"Spise godt akkurat nå, det er den virkelige og eneste nytelse."
Zinken Hopp


Enig!

Ingen kommentarer: