onsdag 2. januar 2008

Klar.ferdig.gå

2008.
Nå er det jammen blitt 2008.
Jeg har mange håp og mange drømmer for 2008.
Men det jeg skal gjøre først og fremst dette året er
å leve.
Leve som jeg ikke har levd før.
Ikke slite meg ut, men nyte litt mer.
Ikke stresse, ikke la ting gå utover det livet jeg ønsker å leve.
Høyest dette året ønsker jeg meg at alle de jeg elsker skal være friske og ha det godt.
En kan ha det godt av så lite.
Men man må ha det godt på innsiden, man må føle at man lever det riktige livet, det som er riktig for meg og deg.
Jeg ser tilbake på 2007 og jeg vinker gladelig hadetbra.
2007 har vært et svært tøft år, jeg har vært mye syk, hatt mye smerter fysisk og psykisk, men nå ser jeg bare frem til gode dager med glede.
Jeg sier gladelig hadetbra og ønsker det nye året hjertelig velkommen.
Dette året blir bra, jeg vet det.
Jeg har en spesiell person med meg hele tiden, i alt jeg gjør.
Hun er min helt, hun er mitt alt.
Jeg sørger på en rar, spesiell og sår måte over henne, men hun gjør at alt er lettere for oss.
Dette året skal jeg elske og vise pappa hvor mye han betyr.
Jeg skal vise Henrik at han er alt for meg.
Jeg skal vise Jonathan at uten han er jeg ingenting.
Jeg skal vise venner at de betyr allverden for meg og at jeg trenger dem.
Jeg skal vise søstre og svigerfamilie at jeg setter stor pris på dem.
Dette året skal jeg gjøre gode ting.
Jeg skal si nei når jeg ikke vil.
Jeg skal besøke.
Jeg skal scrappe.
Jeg skal kreere.
Jeg skal gjøre huset mitt helt ferdig.
Jeg skal høre på herlig musikk.
Jeg skal trene.
Jeg skal være sunn.
Jeg skal slappe av.
Jeg skal le.
Jeg skal drikke masse te.
Jeg skal ta superdupermasse bilder.
Jeg skal elske.
Jeg er klar.

Xol




1 kommentar:

Anonym sa...

Unnskyld, jeg glemte å sende melding på nyttårsaften, så godt nyttår.

Du har en lang liste over forsetter, men jeg blir glad for å lese at du skal si nei når du ikke vil. Du må huske på deg selv, du er viktig. Håper du får et friskt og fint år :)