søndag 13. januar 2008

...Auu..


Jeg har så inderlig vondt i ryggen, det virker som om alt har låst seg rett og slett.
Må til legen i morgen og få noe hjelp, klarer ikke gå på jobb med sånne smerter, kan liksom ikke gå å knaske piller heller hele dagen!
I går lagde vi bruschetta igjen,
men jeg tror blandingsforholdet ble litt gæli, ble nok litt for mye hvitløk og løk..
Tror alle burde være glade for at de ikke er sammen med oss i dag gitt! :)
Denne helgen har vi bare tatt det med ro,
Jonathan kastet sånn for sikkerhetsskyld opp i går,
(stakkars liten venn)
men det gikk raskt over.
Akkurat nå har jeg fyrt opp i peisen, masse levende lys,
Jonathan ser på Erstatterne på Disney
og Henrik og Sara ligger gode og varme under dyna. Tror jeg skal krype inn jeg også..
Planene utover dagen er vel å fortsette å spille Geni, for barn, med Jonathan, han fikk det til jul og vi satt oss ned i går for å spille og både Henrik og jeg trodde det kom til å bli plankekjøring.. Hehe, følte oss litt teite når det kom spørsmål vi ikke kunne svare på!
I kveld tror jeg at jeg skal prøve å få til litt scrapping, er med på scrappekrigen på scrapping.no og kom på 3 plass denne runden.. Gleder meg til neste begynner i morgen! :o)
Nå tror jeg at jeg skal krype under dyna litt igjen... Smask!


Ingen kommentarer: