torsdag 13. august 2009

:vakre spennende dager:

Dagene blir kortere og kortere og hverdagen henter oss inn.
Blomstene begynner sin avslutning, og at det blir kjøligere om kvelden.
Snart koser vi oss foran peisen igjen, og lysene er tent.
Bladene begynner snart å falle og viser hele verden sin fargeprakt..
Men ikke helt enda. Mye skal skje før det!

Jobben er i gang og jeg gleder meg faktisk veldig. Har hatt et par dager på ny jobb nå og jeg stortrives med de jeg skal jobbe sammen med. Har hatt noen flotte, men slitsomme dager.
Første skolestart er onsdag 19. august, og da skal jeg ta i mot 22 vakre, små førsteklassinger.
11 jenter og 11 gutter.
22 spente 6-åringer med ny skolesekk og nytt penal.
Jeg tipper det er noen sommerfugler i magen på både de og på meg..
Jeg gleder meg!


I det siste har det blitt litt bloggkikking.. Det er så mye koselig!!
Vil gjerne vise dere dette vakre her:



Dette er ei dame ved navn Amy Atlas: http://www.amyatlas.com/
Hun har siden hun var liten interessert seg veldig for baking og å lage i stand til fest. Så nå jobber hun som "fikser", og steller i stand de vakreste bord til fester.
Det er helt-helt-fantastisk moro å se på! Jeg vil ha sånn fest!!


Det blir lite kreering for tiden, men jeg tipper det vil ta seg opp nå utover høsten. Det er kosetid det!
Fikk forresten høre i dag av ei på jobben at jeg så ut akkurat sånn som hun hadde trodd at en Lotte så ut! (!) Om det var et kompliment vet jeg nå ikke! :)

Ingen kommentarer: