fredag 5. juni 2009

Vakre-vakre-små..

Det blomstrer i hagen-det er vel nesten det beste som finnes. Henrik har satt opp et nydelig drivhus og vi koser oss så mye med det! Der vokser det masse urter, aubergine, tomater, chili, sukkererter, reddiker, løk, tobasko, agurk og masse mer. Deilig å ha sin egen avling, alt veldig økologisk. i kjøkkenhagen har vi satt poteter, vi har jordbær og rips og har vel noenogfemti roser som bare venter på å blomstre frem. Noen har begynt:

nydelig.. Jeg elsker knopper på alle slags blomster og spesielt roser og pelargonia er blitt mine favoritter:



2 kommentarer:

Unknown sa...

Så flott det har blitt her inne! Og så mange fine bilder du tar! :-)

Drivhus ønsker jeg meg også, men det er det jo ikke plass til her :-D. Vi har satt opp et levegghjørne i hagen her nå, så jeg har fått meg blomsterbed. Har også plantet plommetrær, så det blir spennende å se ting gro seg til.

-Lotte- sa...

Heihei!
Takk for fine ord!

Drivhus er så herlig, men skjønner godt at plassen blir begrenset hos deg. Men så flott med levegg og blomsterbed da! Og ikke minst plommetreet da! Vi har 2 stk og vi lager både syltetøy og likør... Nam! Gled dere!! :-)