fredag 19. juni 2009

:dager:

Er det virkelig 4 dager siden sist jeg var her? Dagene flyr jammen unna.. i mellomtiden har jeg vært svært så kreativ. Jeg skaper, og vil egentlig ikke stoppe! Jonathan ville ha med seg en gave til to av lærerene sine i dag, så da måtte jo mor lage kort.. Et mintgrønt og et rosa så klart.

noen detaljer:flere...Til Wenche:



Ellers har det vært avslutning med jobben i dag, fikk et nydelig smykke siden jeg skal slutte. De var så søte og rektor sa så mye pent om meg. Var ikke helt forberedt på at jeg også fikk noe gitt!

Er ikke mange dagene igjen til Jonathan og jeg drar til København, Jonathan gleder seg veldig!! (jeg og!) I morgen drar Henrik og jeg en kosetur til Oslo, må veksle litt, gå på kafe og handle litt.. Det gleder jeg meg til! Blitt litt scrapping i det siste også, koser meg.. Legger ut bilder i morgen jeg, for nå går øynene i X her.. Hehe.. Sov godt godtfolk! :)

Ingen kommentarer: