onsdag 22. august 2007

Barnehageavslutning-jippi, endelig skolegutt!!




5 kommentarer:

Lena sa...

Hei!
Må bare først få si at setningen du har under på headeren din - er en av mine favoritter - har til og med scrappet en LO med den tittelen - i fjor sommer! Artig! Gratulerer med skolegutt da! Ha en fin uke!

Anonym sa...

Hei Lotte. Jeg har tenkt så masse på deg og tenkt å skrive melding til deg, men jeg er jo ganske treig vet du :D Så i disse sene nattetimer, kom jeg på at du har blogg. Aha, og jeg fant den. Åssen går det? Gratulerer med skolegutt. Koser han seg? Så søt han er. Jeg har endelig tatt en viktig beslutning jeg da. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal bli lærer, så jeg skal bli interiørarkitekt, og jeg gleder meg vilt. Håper alt er bra med deg og dere. Klem fra meg :) Du blir en favorittblogg ;)

Anonym sa...

Og nå har jeg kikka gjennom første sida på bloggen din. Du er jo kjempeflink og så vanvittig flink du er til å skrive. Fin den sida med sang til pappaen sin. Du er flink :)

-Lotte- sa...

Å, så herlige dere er! Tusen takk!! Savner deg frøken Mira!!!! :O)

Anonym sa...

Jeg savner deg også. Nå skal jeg få meg mobil med taster :D Da blir det kanskje litt lettere å holde kontakt ;D