torsdag 15. mars 2007

Min dag...

Dagen i dag har bestått av en tur til en behandling, ble så lei at jeg bare ville dra.. Men gudskjelov var jeg nesten ferdig! Fælt å vondt man skal få i ryggen av å ligge på dissa rette benkene.. Følte meg som en oldis da jeg måtte be om å få en pute under korsryggen.. Thihi..
Ellers har jeg, mamma og pappa vært på Stepin og spist lunsj og kaffe! mmm...
Shoppet litt scrappeting i dag har jeg også, heeerlig, heeerlig...!

På kvelden har jeg jobbet litt videre med rundkjøringa, jeg har forandret spor totalt nå. Så jeg håper den blir bra til slutt, i morgen må jeg ut å plukke mer steiner! Takk og lov for at det straks er vår...
Resten av kvelden skal bestå av å scrappe, laget noen flotte sider for et par dager siden og nå skal jeg lage enda mer å være stolt av!- Ellers er jeg godt igang med fordypningsoppgaven, men skal gjøre enda mer i morgen. Vil være ferdig med skisser til mandag..

Dette er første dagen med blog, den vil jeg bruke først og fremt for å få ned noen tanker- takk for at noen gidder å lese! Og ikke minst for å vise frem hva jeg lager.. For jeg er KREATIV og jeg elsker det!! ...Og jeg elsker å scrappe!

Ingen kommentarer: